Webcontent-Anzeige Webcontent-Anzeige

Przetarg

 

 

 

Wrocław, dnia 18.06.2025r.

Zn. spr.: DT.411.31.2025

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA SPRZEDAŻ ZBĘDNYCH ŚRODKÓW TRWAŁYCH

 

Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu ul. P. Czajkowskiego 11/13, 51- 177 Wrocław (dalej także: Sprzedający) ogłasza, na podstawie § 13 ust.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 grudnia 1994r. w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (Dz. U. z 1994r. nr 134 poz.692 z późn. zm.) oraz stosowanego odpowiednio Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 października 2019r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa [Dz.U. z 2022r., poz. 998 ze zm.]

 

Numer inw. Nazwa urządzenia Ocena techniczna 

Cena wywoławcza

(brutto)

wysokość wadium

(brutto)

741/0873 SUBARU FORESTER

Rok produkcji: 2014

Pojemność skokowa: 1995,00.

Rodzaj silnika: benzyna.

Stan licznika: ok 189775.

- Przedstawiony do wyceny pojazd znajduje się w poniżej normatywnym stanie utrzymania. Stwierdzono liczne, nie naprawione uszkodzenia zewnętrzne, otarcia, zarysowania i ogniska korozji, uszkodzenie zderzaka tylnego, zdeformowane drzwi i nadkole tylne prawe, porysowane klosze lamp tylnych. Na podstawie informacji uzyskanych od Zlecającego ustalono ponadto niesprawność układu klimatyzacji oraz spryskiwacza reflektora. Pojazd posiada powłokę lakierową o grubości odpowiedniej dla powłoki wykonanej fabrycznie. Wnętrze pojazdu zanieczyszczone eksploatacyjnie, przetarte poszycie tapicerskie oparcia fotela kierowcy. Silnik - rozruch prawidłowy, początkowo praca nadmiernie hałaśliwa. Aktywna kontrolka awarii układu monitorowania ciśnienia w ogumieniu. Pojazd w bieżącej eksploatacji, sprawny technicznie

34 400,00 zł 3 440,00 zł 

 

Sprzedawane środki trwałe można oglądać w dniach od 26.06.2025r. do dnia 27.06.2025r. od godziny 08:00 do 12:00 w siedzibie LP Zakładu Usług Leśnych we Wrocławiu, ul. Czajkowskiego 11/13, 51-171. Dodatkowe informacje dot. stanu technicznego wymienionego środka trwałego można uzyskać w dziale technicznym ZUL Wrocław, tel. 71 325 25 62 — Agata Machoń.

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZUL Wrocław, ul. P. Czajkowskiego 11/13, 51-171 Wrocław w dniu 02.07.2025r. o godzinie 10:30, w budynku administracyjnym zakładu — sala konferencyjna.

Oferty w zamkniętych kopertach należy składać w sekretariacie ZUL Wrocław do dnia 02.07.2025r. do godziny 10:00.

Kopertę należy opisać: Przetarg ofertowy (pisemny) nieograniczony na „Sprzedaż Środków Trwałych — ZUL Wrocław nr postępowania DT.411.31 .2025”.

 

Oferta powinna zawierać:

 

  1. Załącznik nr 1 — formularz ofertowy,
  2. Załącznik nr 2 — klauzula informacyjna,
  3. Załącznik nr 3 — oświadczenia wymagane od kontrahenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
  4. Załącznik nr 4 — informacja o zwrocie wpłaconego wadium,
  5. Kserokopia wpłaty wadium,

 

Chętni do wzięcia udziału w przetargu winni wpłacić wadium w wysokości podanej w ogłoszeniu na dany środek trwały, do dnia 01.07.2025r. do godziny 15:00, na rachunek bankowy nr 49 1540 1030 2001 7702 4918 0001 z dopiskiem „Sprzedaż Środków Trwałych ZUL Wrocław nr postępowania DT.411.31 .2025 z nazwą środka trwałego”.

 

1. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone niezwłocznie na podany nr konta z załącznika nr 4 po dokonaniu wyboru oferty, a oferentowi, którego oferta została przyjęta, wadium zostanie zarachowane na poczet ceny nabycia.

 

2. Nabywca zobowiązany jest zapłacić cenę przed datą zawarcia umowy sprzedaży. Zapłata ceny nastąpi na konto Sprzedającego. W przypadku gdy kupujący nie uiścił ceny nabycia podmiotu objętego przetargiem w określonym terminie lub uchyla się od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz Sprzedającego. Wydanie środka trwałego nabywcy nastąpi protokołem przekazania, niezwłocznie po podpisaniu umowy sprzedaży i zapłaceniu ceny nabycia. 

 

3. Okres związania z ofertą 5 dni roboczych od dnia otwarcia ofert.

 

4. LP Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy przetargu zaoferowali tę samą cenę nabycia, lub prawo do przeprowadzenia pomiędzy nimi licytacji, odwołania przetargu na środek trwały, uznanie, że przetarg nie został rozstrzygnięty (nie dał rezultatu), zawieszenia postępowania przetargowego bez podania przyczyny.

 

 

 

LP Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu

51-171 Wrocławiu , woj. dolnośląskie

ul. P. Czajkowskiego 11/13.

Tel: 71 325 25 62

NIP: 896-000-70-34

e-mail: zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl