Web Content Display Web Content Display

Przetarg

LP ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH WE WROCŁAWIU OGŁASZA

PRZETARG OFERTOWY(PISEMNY) NA SPRZEDAŻ URZĄDZEŃ:

 

Nr. oferty Nazwa urządzenia Cena(brutto) wysokość wadium(brutto)
1. Ścinarka do poboczy marki Ducker typ BF660, numer fabryczny 157, rok budowy 1979 58 671,00 zł 6 000,00 zł
2. Zagęszczarka wibracyjna typ PV-220 numer fabryczny 2120/14, rok budowy 2006 6 642,00 zł 600,00 zł
3. Urządzenie do rozdrabniania drewna (łuparka) marki IROSS numer fabryczny R-14055, rok budowy 2012 7 380,00 zł 700,00 zł
4. Wiertnica ziemna WPG numer fabtyczny 17, rok produkcji 2007 4 059,00 zł 400,00 zł
5. Zagęszczarka WEBER CR5E-ON, rok produkcji 2007 - USZKODZONY SILNIK

500,00 zł

100,00 zł

 

Sprzedawane środki trwałe można oglądać w dniach od 09.01.2024r. do dnia 12.01.2024r. od godziny 8:00 – 13:00 w siedzibie LP Zakładu Usług Leśnych we Wrocławiu, ul. Czajkowskiego 11/13, 51-171 Wrocław.

 

Dodatkowe informacje dot. stanu technicznego wymienionego Środka trwałego można uzyskać w dziale technicznym ZUL Wrocław, tel. 71 325 25 62 – Krzysztof Buczkowski. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZUL Wrocław, ul. Czajkowskiego 11/13, 51-171 Wrocław w dniu 16.01.2024r. o godzinie 10:30, w budynku administracyjnym zakładu – sala konferencyjna.

 

Oferty w zamkniętych kopertach należy składać w sekretariacie ZUL Wrocław do dnia 16.01.2024r. do godziny 10:00.

Kopertę należy opisać następująco: Przetarg ofertowy (pisemny) nieograniczony na „Sprzedaż Środków Trwałych – ZUL Wrocław nr postępowania DT.411.2.2023”.

 

Oferta powinna zawierać:

  1. Imię i nazwisko, nazwa firmy, adres oferenta, tel. kontaktowy,
  2. Datę sporządzenia oferty,
  3. Kserokopia wpłaty wadium,
  4. Proponowaną cenę nabycia /cyfrowo i słownie/ nie niższą niż cena wywoławcza środka trwałego, z podaniem nazwy środka trwałego, numeru inwentarzowego.

 

  • Załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
  • Załącznik nr 2 – klauzula informacyjna,
  • Załącznik nr 3 – oświadczenia wymagane od kontrahenta w zakresie wypełnienia
    obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
  • Załącznik nr 4 – informacja o zwrocie wpłaconego wadium,

 

Chętni do wzięcia udziału w przetargu winni wpłacić wadium w wysokości podanej w ogłoszeniu na dany środek trwały, do dnia 16.01.2024r. do godziny 10:00, na rachunek bankowy nr 49 1540 1030 2001 7702 4918 0001 z dopiskiem „Sprzedaż Środków Trwałych – ZUL Wrocław nr postępowania DT.411.2.2023 z nazwą środka trwałego”.

 

1. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone niezwłocznie na podany nr konta z załącznika nr 4 po dokonaniu wyboru oferty, a oferentowi, którego oferta została przyjęta, wadium zostanie zarachowane na poczet ceny nabycia.

 

2. Wadium przepada na rzecz sprzedawcy jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta uchyli się od zawarcia umowy kupna – sprzedaży.

 

3. Okres związania z ofertą 5 dni roboczych od dnia otwarcia ofert.

 

4. LP Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy przetargu zaoferowali tę samą cenę nabycia, lub prawo do przeprowadzenia pomiędzy nimi licytacji, odwołania przetargu na środek trwały, uznanie, że przetarg nie został rozstrzygnięty (nie dał rezultatu), zawieszenia postępowania przetargowego bez podania przyczyny.

 

 

LP Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu

51-171 Wrocławiu , woj. dolnośląskie

ul. P. Czajkowskiego 11/13.

Tel: 71 325 25 62

NIP: 896-000-70-34

e-mai1: zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl